PlanowanieWesela.pl » Artykuły eksperckie » Jakub Piotrowski dietetyk w Szczecinie - chudnij z głową
Przewiń do treści
Polecamy
Złoty Krążek
Ostatnio dodane
2021-01-17 Zespół Muzyczny JABADU Zespoły weselne
Rzeszów
2021-01-07 Mercedes-Retro.pl Misja firmy Naszych klientów tak obsługujemy jak sami chcieli byśmy być obsłużeni w dniu naszego ślubu Samochody ślubne
Warszawa
2021-01-02 Auta retro do ślubu - Citroen, Buick, Wołga i wiele innych W naszej wypożyczalni znajdziecie następujące auta: Citroen 1932, Buick 1937, Cadillac 1965, Buick 1972, Alfa-Romeo Nestor 1929, Wołga 1966 i inne. Galeria aut i warunki wynajmu na naszej stronie www. Samochody ślubne
Warszawa
Sonda

Gdzie pojedziecie w podróż poślubną?


Pokaż wszystko

Jakub Piotrowski dietetyk w Szczecinie - chudnij z głową

Wiele osób chciałoby poprawić jakość swojego życia: zadbać o zdrowie, wygląd, dietę. Ale od czego zacząć? Jak to zrobić, żeby nie wyrządzić sobie krzywdy i nie wrócić  szybko do dawnych, zgubnych nawyków? Nieoceniona w takim przypadku jest pomoc profesjonalisty, którzy mądrze poprowadzi nas ku realizacji wytyczonych celów. Jakub Piotrowski dietetyk w Szczecinie to także trener osobisty i instruktor kulturystyki z kilkuletnim stażem. Z jego usług możesz skorzystać również internetowo.

1. Jakub Piotrowski dietetyk - nie musisz wychodzić z domu, żeby otrzymać pomoc

2. Odchudzanie: jak się zmotywować?

Każdego dnia jesteśmy bombardowani obrazkami pięknych, szczupłych osób o perfekcyjnej sylwetce. Widzimy je w reklamach telewizyjnych, obserwujemy w mediach społecznościowych. A z drugiej strony słyszymy, że możemy jeść bez ograniczeń, ponieważ wszystko można "naprawić" jedną magiczną tabletką. Czytamy o sposobach na szybkie chudnięcie i czujemy się rozgoryczeni, że znów nam nie wyszło, podczas gdy inni osiągają świetne efekty. Jak to zmienić i przerwać to błędne koło? To proste: wystarczy podejść do odchudzania z rozsądkiem.

1. Jakub Piotrowski dietetyk - nie musisz wychodzić z domu, żeby otrzymać pomoc

Paradoksalnie w dzisiejszych czasach, w których mamy dostęp do ogromnych zasobów wiedzy, odchudzanie z głową jest niezwykle trudne. W sieci aż roi się osób, które próbują nas przekonać o "diecie cud", spektakularnych efektach w parę tygodni, metamorfozie bez żadnego wysiłku lub odwrotnie - okupionej katorżniczym wysiłkiem. Jak skutecznie się chronić przed niesprawdzonymi, szkodliwymi informacjami?

Zadbaj o swoje zdrowie i wygląd pod okiem profesjonalisty. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć tutaj: https://www.dietetykwszczecinie.pl. Jakub Piotrowski dietetyk przypomina, że tylko połączenie zdrowej diety i sportu daje najlepsze rezultaty. Gdy ktoś zapewnia cię, że możesz wybrać prostszą drogę, prawdopodobnie nie ma uczciwych intencji.

Jeśli nie masz czasu na wizytę w gabinecie, skorzystaj ze wsparcia, jakie oferuje dietetyk online. Możesz wybrać formę kontaktu, jaka ci najbardziej odpowiada.

glowne_44-5-666--53.jpg

2. Odchudzanie: jak się zmotywować?

W odchudzaniu nie ma dróg na skróty. Jeśli ich szukamy i wierzymy, że uda nam się stracić nadprogramowe kilogramy w kilka tygodni, jesteśmy w błędzie. Nawet, jeśli osiągniemy cel, bardzo szybko możemy się na własnym przykładzie przekonać czym jest efekt jo-jo. Przy okazji możemy spowodować spore spustoszenie w naszym organizmie.

Jeśli motywuje cię wyłącznie wizja szybkich efektów - zmień swoje nastawienie. Oczywiście wiele zależy od tego, jaka jest twoja sytuacja wyjściowa. Ale niezależnie od tego, czy chcesz zrzucić 5, czy 35 kilogramów, przede wszystkim powinieneś myśleć o swoim zdrowiu. Reszta - lepsze samopoczucie, szczupła sylwetka - przyjdą z czasem.

Tak naprawdę większość z nas chciałaby w sobie coś zmienić. Ale udaje się to jedynie niewielu. Dlaczego? Głównie dlatego, że brak nam odpowiedniej motywacji.

Efekty nie przyjdą lub będą jedynie krótkotrwałe, jeśli nie zmienimy naszego myślenia. Powinna nas motywować troska o własne zdrowie i samopoczucie. Piękna sylwetka będzie "skutkiem ubocznym" zdrowego odżywiania i odpowiednio dobranych ćwiczeń.

Wyznacz sobie realne cele, przestań obsesyjnie się ważyć i myśleć o odchudzaniu. Staraj się wdrożyć w swoje życie zdrowe nawyki, nie tylko żywieniowe. Aktywność fizyczna powinna stać się dla ciebie codziennością, a nie przykrym obowiązkiem, który można porzucić, jak tylko waga pokaże mniejszą liczbę.